Friday, May 18, 2007

學期完了.

這個五月, 彷彿沒有寫BLOG似的 -O-" 考試吧...

今天, 是最後一日考試, 亦都意味著一個學期的完結, 正好藉此回看這一個SEM o既轉變.
還記得 上一個SEM , 我還在跟朋友說, 將來我要讀 哲學 MASTER ... 因為我喜歡思考的感覺.

但 最近, 我常跟朋友說 , 我要 讀 MPhil 電腦 , 因為我發覺自己開始 熱愛 上 CS.

這個轉變從何而來, 我不知道; 只知道自己愈讀得CS COURSE 多, 就愈想了解多一點, 愈想嘗試多一點, 什至想 貢獻上什麼 ... 傻了XDDDDDDDDDDD

這一個SEM , 我實在學多了, 知多了 , 亦多 看多了一些這個世界
但我覺得自己開始老了 ... 開始不能一整天的看書 ... 而且 ... 肥了 !!!

----

後記 ..
今天考完試, 跟同學仔仔女女 計劃去天水圍 轉轉下 + 游游水 ... 點知 ... 去到半路 , 落起大雨 >.< 失望!! 起初以為, 我們這一天, 完了 ... 後尾 去到 屯門 , 原來先係 這一天的開始 !! 我們一群 "鄉下仔仔女女" ... 都市人... 一下子去到的城外地方 ... 變晒自由行 XDDDDD 成班傻仔傻女... 遊輕鐵河 玩左 成半個鐘 ... 仲要 唔識路 亂咁行, 又半個鐘 ... 唉 ... 大鄉里!! 跟住人群行, 唔會變傻仔 XD !!!!!!!!!!!! 到最後 ... 去左 "西安" 拾下拾下 XD ... 食左 成兩個鐘 ... 好好味呀 >,< 哈哈!!

EXCELLENT !!!

最新記錄 ... 指針直達 60.5Kg

No response to “學期完了.”

 
© 2009 Emptiness Blogging. All Rights Reserved | Powered by Blogger
Design by psdvibe | Bloggerized By LawnyDesignz